Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  . قاليشويي در مشهد . قاليشويي در مشهد

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

پاك كردن لكه ماست بدون نياز به قاليشويي به چه صورت است؟


براي تزكيه لكه ماست بر روي فرش در بالا به وسايلي مستلزم ميباشيم كه مثلا آن‌ها آب سرد، . قاليشويي در مشهد  ريكا، كرم تصحيح غير ژلي، مسواك كهنه، پارچه منزه و سپيد و سشوار ميباشد و نياز به قاليشويي را منحل مي نمايد.

در مرحله ابتدا مي بايست با يك شمشير يا اين كه قاشق با احتياط و توجه كافي ماست را از روي فرش برداشت به نحوي كه به بافت فرش هيچ آسيبي وارد نشود و طوري اين فعاليت صورت بپذيرد كه فقط اثر يه خرده از آن لكه بر روي فرش باقي‌مانده باشد. آن‌گاه از آب سرد براي از در ميان بردن آن لكه استعمال مي‌كنيم تا وقتيكه تماما محو گردد و اين عمل را تكرار مي‌كنيد. در حالتي كه لكه با استعمال از آب سرد از في مابين نرفت مي بايست يه خرده ريكا را در آب سرد حل كرده و بر روي لكه ريخته و بعد از آن با يك دست كم آب آن را بماليد تا محو گردد. نحوه ديگر استعمال از كرم تصحيح غير ژلي هست كه مي بايست يه خرده از آن را بر روي لكه ماليده و با به كار گيري از مسواك كهنه سطح فرش را ماساژ دهيد و در انتها بعداز مالش از يكپارچه كم آب و منزه براي از في مابين بردن لكه ماست امداد مي‌گيريم و در‌اين حالت نيازي به قاليشويي نمي‌باشد.

 

 

گهگاه دسترسي بدين كرم اصلاحي بسيار سخت است در‌اين حالت مي قدرت از هضم كننده هاي آنزيمي براي از ميان بردن لكه ها بهره برد يكي‌از اين آنزيم ها منزه كننده لكه هاي اختصاصي حيوان‌ها هستند كه تهيه كردن اين آيتم نيز كاري بس مشقت بار است و مي بايست آن را خريداري كرد. درپي مي بايست اعلام كرد در حالتي كه با هيچ يك از اين مورد ها لكه از ميان نرفت از اين رو با آب و دستمال كم آب آن لكه را بشوييد تا كاملا محو خواهد شد صرفا موردي كه مي بايست به آن دقت كرد اين ميباشد كه به هيچ عنوان به بافت فرش آسيبي وارد نشود.

در غايت…

هنگامي كه لكه در حين اين فرآيند و فارغ از نياز به قاليشويي نابود شد و از ديد خارج شد از اين رو بهتر ميباشد با سشوار محل متبوع را كه تر شد‌ه‌است كم آب نمائيد البته نكته حائض اهميت اين ميباشد كه از شرايط سرد آن استعمال شود به دليل آنكه در حالتي‌كه كوچكترين اثراتي از آن لكه بر روي فرش باقيمانده باشد با موقعيت داغ سشوار بيشتر جذب فرش مي‌شود و بر روي آن باقي مي‌ماند. شايان بيان ميباشد در شرايطي كه لكه ابدا تميز نشد موردنياز ميباشد با يك فرد كه دراين باره مهارت و حرفه اي است مشاوره كرد و آن‌گاه به قاليشويي داراي اعتبار( قاليشويي فرش قرمز رنگ در سرويس شماست) برگشت كرد و از سرويس ها بسيار عالي و بي نظير آن‌ها سود جست.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/1/10 ساعت: ۰۹ توسط:ghalishoeeinmashhad :